16 Ekim 2012 Salı

THE WALKİNG DEAD 3.SEZON 1.BÖLÜM ANALİZİ

rick: shane in kazığından sonra baya akıllanmış rick reyiz böyle devam etmesini diliyoruz.tabi hala shane in piçini düşünüyor bırak gebersin takma kafana.

carl:bu sezon salaklık yapmamasını temenni ediyorum.silah falan vermişler eline demek ki bişeyleri aşmış yavrucağım.beth e de yazacak galiba ufaklık yaşına başına bakmadan.

lori:tam kimse salaklık yapmıyor dedim ki dizinin son anlarında hem hershell ın hem seyircinin kafasını sikti yok çocuk öldü möldü diye.lori şu dizideki herkesi gömecek şaka maka.

hershell:öncelikle yeni imajın çok yakışmış.ancak gidip zombinin koynuna basarsan ayağını eline verirler.

daryl: reyizlerin reyizi özlemişiz seni.o yağlı saçına kurban olayım.yalnız anlamadığım bi durum var,sen bu carol u sikiyor musun reyiz?aman ha git maggie yi glenn in ensesine vurup al,şu carol a yanaşma.

maggie:glenn de ne buluyor yeniden yeniden sormak istiyorum.zenci t dog var ondan versek?

glenn:artık ölmesi gereken bir karakter.bence 2 3 bölüme kalmaz harcarlar bu malı.

carol:daryl reyize göre yoklukta gider.ne diyelim reyize laf yok.

t-dog:böyle bir ortamda nasıl şişmanladığını anlamıyorum.bu herifin zayıflayıp kaslı zenci vücuduna çoktan ulaşması gerekiyordu.survivor da ki sarışın çocukda göbek yapmıştı ada da ikisinde de bir bit yeniği var çözemedim.

andrea & michonne:pek sahneniz yoktu ama andrea malı yine hasta olmayı başarmış.demekki mal her yerde mal.rick in grubundan ayrıldı yuppi derken michonne yi gebertecek.michonne ye gelirsek pek yorumum yok.daryl reyizle bir an önce buluşmasını ve 3 çocuk yapmasını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder